14 juni 2010

Kejsaren har nya kläder!!

Jag tänkte att jag skulle prova någon av de nya designmallarna som Blogspot nu erbjuder sina användare. Känns väldigt vågat, och jag är inte helt säker på om den här är så mycket bättre än den förra. Men det är skönt med lite omväxling -- jag tycker denna är ganska snygg faktiskt. Fast jag tycker inte om typsnittet på citatet ur Boken om Blanche och Marie här överst. Ett till problem jag har med sådana här mallar är att nu kommer x antal andra personer genast att ha en likadan design. Men vad gör man.

Vad mer? Läs 2666 är det bästa jag kan säga just nu.

3 kommentarer:

  1. Ändra mallen, bara. Finns ett gäng flikar för sânt under Design.

    SvaraRadera
  2. Gillar Bloggers nya design-grejer. :) Man kan göra och ändra så mycket mer utan att ha något med koder att göra! :D

    SvaraRadera
  3. Skymning: Hm, jo upptäckte det någon minut efter att inlägget skrivits..!

    Sandra: Jo! :)

    SvaraRadera